وبلاگ منوبلاگ من، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

حرف های دختری 12 ساله

سلام

1390/11/18 19:00
نویسنده : زهرا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر شما

دیروز من کارنامه آموزشگاهم رو هم گرفتم و با کمال تعجب دیدم که بالاترین نمره کلاس(یعنی 90 از 100)رو گرفتم.

اما.....اما امروز اصلا روز خوبی نبود.امروز ما فارسی داشتیم و معلم ما ازمون املا گرفت و من گند زدم و شدم مثل این کیتی کوچولوگریه

راستی میدونستید من عاشق کیتیم اونم از نوع خوشگلشون مثل این:

کیتی

یا این یکی:

کیتی

یا این کوچولوها:

کیتی کوچولوکیتی کوچولو

کیتی کوچولو

اینا خیلی نازن.وایییییبامزه

یه درخواست...

اگه عکس کیتی از اون خوشگلاش رو پیدا کردید میتونید برام لینکش رو تو بخش نظرات بزارید؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فاطمه
18 بهمن 90 19:36
سلام زهرا خانم.وبلاگت رو از تو نی نی وبلاگ دیدم.خیلی واسم جالب بود که یه دختر 12 ساله خاطراتشو به صورت وبلاگ درآورده. ان شالله همیشه و در همه مراحل زندگیت موفق باشی.